Tuesday 19 June 2012

Saya Tak Paham Awak !



Saya Tak Paham Awak . Awak paham ?

Sadis .. Sadis .. Sadis dan Sadih . Adoiii susahnye bercinta ! Saya tak tahu pe perasaan saya sekarang niy . jiwa kosong , kosong dan kosong . urmmm
Sape yg berubah sekarang ? AWAK ke SAYA ? ... xpasti dan terus xpasti . Kdg2 rase nk menangis sepuas-puasnya .  Luaran dh cover sebaik mungkin xnk tunjuk diri tgh sedih , dalam hati YA ALLAH . Hanya Tuhan je yg tau .
Urmmm Awak tau x . kdg2 awk buat saya terguris sgt , sbb 2 saya selalu merajuk . tp awak xpujuk pon , sikit pon awak xnak pjuk saya . Saya sedih awak tau x ? npe awak buat saya cmni ? npe awak ?  npe ? . Awak xpujuk tp awak pulak yang merajuk , kdg2 awak siap bleh marah saya , merepek merapan kat saya . Awak tau x ? Saya kecik aty . urmm sebab tu kdg2 saya xtahan macam2 ayt kua dr mulut saya . sbnarnya saya nak cerita yang sya tengah MERAJUK dan nak diPUJUK ...tp awak still xpaham . mgkin cara saya salah . urmm YE saya ngaku n saya tau saya jahat , tak baik , mulut xde insuran .... tp awak ckp awak SAYANG SAYA kan ? so ? npe awak xleh trima ? 
Awak suruh saya terima awak seadanya tp awak ?
saya pon heran la awak .
Btol ke Awak SAYANG saya ? atauuuu ...
Awak saya memang xpaham . Sejak dua menjak ni saya rase lain , mcm ade yg xkena . btol saya xtipu . mungkin aty awak dh brubah . mungkin awak dh xmacam dulu lagi . Mungkin awak dh xsayang saya lagi . dan mugkin jodoh kita sampai sini saje kot awak.
Semua ni sebab saya ke awak ? 
Besar sangat ke kesalahan saya awak ? saya xpaham awak . saya blurrrrr sgttt . Tlg jgn KEJAM sgt awak . =( 
Saya tak PAHAM knpe hubungan kte xmcm dulu awak ? Awak ... saya sedih , if kite xdpt nk teruskan hubungan kite . saya redha awak . Saya hanya manusia biasa yang ade perasaan kasih dan sayang terhadap orang lain . Hidup ini cume sementara kan awak .
 Kita hanya merancang Tuhan yang menentukan segalanya . 

SAYA SAYANG AWAK SHAIFUL ASHRAF ! 

AWAK ingat tu . 


Senyum tak menggambarkan apa-apa =(



No comments:

Post a Comment